必學5款降火消燥必備秋冬湯水 日日打邊爐、BBQ?唔洗驚熱氣!

分享:
分享在 facebook
分享在 whatsapp
分享在 email
分享在 telegram

終於感覺到冬天的氣息,相信大家已經開始「馬拉松式」打邊爐、BBQ,但經常進食燥熱食物,小心惹「火」上身!立即介紹五款瀉火湯水俾大家清熱滋潤一下!

一) 龍脷葉蘋果甘筍瘦肉湯

龍脷葉蘋果甘筍瘦肉湯

連打兩日邊爐搞到喉痛聲沙?新鮮龍脷葉性質平和、清熱潤肺、潤腸通便,配蘋果、甘筍、杏仁等煲湯,對肺燥咳嗽,乾咳,便秘很有幫助。


二) 蓮藕雪梨排骨湯

蓮藕雪梨排骨湯

鮮蓮藕益胃健脾,雪梨生津解燥,一同煲湯,有補脾益血的功效。湯料中加入馬蹄、紅棗可平衡屬性偏涼的蓮藕,再配一些瘦肉或西施骨同煮,令湯更為鮮美。

三) 粉葛赤小豆茯苓排骨湯

粉葛赤小豆茯苓排骨湯

粉葛能去骨火引致的肩頸肌肉緊張,再配赤小豆、茯苓、陳皮煲湯服,對高血壓、高血脂、心血管等疾病患者都非常有益。

四)  滋陰潤燥—沙參海玉竹鮮響螺湯

沙參海玉竹鮮響螺湯

BBQ 後第二朝瞓醒覺得口乾及有點燥熱的感覺,就要嗱嗱聲整幾個急凍鮮響螺,配沙參,海玉竹等煲雞湯,鮮美又滋潤,不寒不燥,老少可飲。

五)  西洋菜陳腎羅漢果蜜棗瘦肉湯

西洋菜陳腎羅漢果蜜棗瘦肉湯

冬天西洋菜特別好食,除了用來打邊爐外,用來煲湯更可清熱潤燥,健脾清滯,加上羅漢果味甘甜,有清熱止咳潤喉之功用。特別適合有煙酒習慣、或常常吃煎炸食物的人士飲用!

唔想下下又菜又肉去煲湯?就要留意下一篇潤肺消脂飲品介紹,素食者都啱飲!

~
《選擇》月刊 —打邊爐安全要訣